Kropspsykoterapeut (Bodynamic )

Sekundær postnummer:
1903 Frederiksberg C

www.espenandli.com

Neuroaffektiv udviklingsteori - 2013 Movement Medicine Lærer ("mediation i bevægelse") - 2008-2013 Somatic Experiencing Practisioner - 2004-2006 Efteruddannelse i Chok og Traume i Bodynamic - 2004 Efteruddannelse i BodyMap (Bodynamic´s kropstest) - 2003 Kropspsykoterapeut; Bodynamic 1998-2002 Fysioterapeut: 1993-1997 Energiarbejde: Body Harmony: 1992-1993

Kropspsykoterapi Psykoterapi Fysioterapi Udviklingsprocesser Sprituelt arbejde Krop og berøring Energiarbejde

Voksne, unge, børn. Par og familjer. Grupper.

Norsk (er født i Norge) Engelsk

Privat klinik som krops-psykoterapeut siden 2002 i Norge og siden 2006 i Danmark, med voksne og unge. I tilæg erfaring fra arbejde med spedbørn, børn, ungdommer. Samt arbejdet med indsatte/fængsel/vold/overgreb.

Neuroaffektiv udvikling. Livfuldhed ved sammenhæng mellem krop og psyke, følelser og tanker, sansninger og visjoner. Engageret i udforskningen af uskyld og erfaring. Og konfliktløsning, grupper og lederskab - Formand for SE Foreningen i DK og Formand for EASE - 2009-2013 Har arbejdet med dans og yoga og meditation i flere år. Holder workshops i opmærksom dans (Room for the Dancer).