Psykoterapeut

Sekundær postnummer:
8870 Langå

www.better-flow.dk

•År 2000 Grunduddannelsen som pædagog •År 2007 et års kursus i neuroaffektiv udviklingspsykologi med Susan Hart •År 2008 Uddannet som familierådgiver, terapeut samt supervisor på Kempler instituttet •År 2008 Kursus i mindfulnes •År 2008 Kursus i Theraplay •År 2013 Uddannet SE terapeut

Psykoterapi SE terapi supervision Gruppesupervision Coaching undervisning

Børn, unge, voksne, par og familier samt virksomheder der ønsker at forbedre deres medarbejders trivsel og kompetencer

Engelsk

Mine arbejdserfaringer: •5 år i daginstitution med børn i alderen 3-6 år •3 år på specialskole i Tørring med børn med tilknytningsvanskeligheder i alderen 7-18 år •5 år på familiecenter i Favrskov kommune med følgende: •Individuelle samtaler •Børne/ungesamtaler •Par/familiesamtaler •Mindfulnes gruppeforløb med kvinder •Supervision af plejefamilier samt faggrupper indenfor det pædagogiske område •Rådgivning og vejledning •Børn og voksne med mange forskellige diagnoser

Jeg har en stor passion indenfor det kropslige arbejde, så tænker kroppen som en helhed. Min grundlæggende tanke er, at vi alle skal udleve det liv, vi virkelig ønsker. Udleve vores fulde potentiale og leve vores liv i balance. Vi skal følge vores hjerte og være bevidste om, at vi alle har et valg. Det handler om at skabe den ”nye historie i kroppen” at forbinde fortid, nutid og fremtid gir balance i vores nervesystem. De bedste hilsner Inge Mørup