Psykoterapeut MPF

3520 Farum

51966400

www.ediththaarup.dk

Exam. Intuitiv Coach (2007). Cert. Somatic Experiencing® Practitioner (2007). Exam. supervisor, (Den Sociale Højskole, Kbh. 2001). PD. i pædagogik, forsøgs- og udviklingsarbejde (Danmarks Pædagogiske Universitet 1999). Exam. Børne- og familieuddannelse (Den Sociale Højskole. Kbh. 1998). Socialpædagog (1977).

Chok- og traumeterapi - krisehjælp - stresshåndtering - supervision og coaching - proceskonsulent i organisationer.

Unge,voksne, par og familier samt medarbejdere og teams i private og offentlige virksomheder.

Engelsk, norsk og svensk

Mere end 30 års erfaring i psykosocialt behandlingsarbejde med unge, voksne og familier. Chok- og traumeterapi. Akut krisehjælp og stresshåndtering. Længerevarende sygdoms og sorgforløb. Individuel- og gruppesupervision i social, sundheds- og undervisningssektoren. Undervisning og træning i kollegial supervision. Individuel og team coaching. Mindfulness. Proces- og udviklingskonsulent i organisationer. Svendebjerggård Krisecenter Region H, DSV, souschef. Egen praksis siden 2002.

Medlem af SE foreningen