Psykoterapeut

Ebling

4000 Roskilde

51928780

2014-15 Windows of perception blue and red path ved Alè Duarte 6 dage x2 Integrated somatic psychotherapy ISP 1 årig uddannelse ved Raja Selvam Neuroaffektiv psykoterapi v Susan Hart & Marianne Benzen 2013 Færdig uddannet SE practitioner 2010 Organisationspsykologisk uddannelse, 2 årig Gestaltterapeutisk udviklingsforløb Ledelse og supervision, faglig vejledning Psykiatrisk sygeplejerske

Individuel terapi i forhold til chok,traumer,stress, udbrændthed og længevarende personlig udvikling. Supervison, undervisning, konsultation, faglig vejledning og rådgivning til grupper som enkeltpersoner

Enkeltpersoner, organisationer og grupper

Engelsk og tysk

Siden 2010 psykoterapeutisk praksis med fokus på individuelle psykoterapeutiske forløb. Desuden akut hjælp og regulering i forbindelse med vold og trusler om vold, chok og traumer ved ulykker, udviklingstraumer og kroniske sygdomme Derudover 30 årig erfaring som psykiatrisk sygeplejerske med individuelle patientforløb samt gruppeterapi. Der udover bred og årelang erfaring med ledelse og coach/konsulentarbejde, specielt i grupper med fokus på udvikling af samarbejde. Underviserfaring indenfor følgende: Psykiatrisk sygepleje, kommunikation og ledelse.Individuel sparring og supervision.

Er i mit arbejde som udviklingsleder i socialpsykiatrien optaget af projekt vedrørende sammenhæng mellem øget tolerance og "robusthed" og evnen til at regulere eget nervesystem.Formand for SE foreningen, da jeg brænder sammen med andre kolleger på at udbrede kendskabet til denne fantastiske tilgang til arbejdet med traumatiserede voksne som børn. Netop i disse tider er der stort behov for at kunne tilbyde den rette behandling