Kropspsykoterapeut MPF

Lindum

3450 Allerød

www.anneliselindum.dk

Kunstterapeut 2015. Somatic Experiencing Practitioner 2010. Krops-psykoterapeut (DIG)1990. Sorg-kriseterapeut 2000. The Diamond Approach 2002-2012. Sygeplejerske

Behandling af eksistentielle livskriser, udviklingstraumer, stress, angst, traumer, incest, omsorgssvigt, depression, tab og sorg. Parterapi. Supervision, foredrag.

Unge,voksne & par.

Lidt engelsk.

Praktiserende psykoterapeut MPF, freelance underviser og supervisor siden 1990. Oprindelig uddannet sygeplejerske. Personligt har jeg gennemført 29 års alsidig uddannelse, intensiv terapi og personlig udvikling, som har reddet mig ud af sygdom, adskillige traumer og fysiske smerter.

Jeg er især optaget af: Hjertets mod. Når vi lytter til kroppen og er sande til os selv, åbner hjertet sig og vi mærker dets indhold på godt og ondt. For at kunne opleve dyb kærlighed og glæde må vi kunne rumme usikkerhed og sårbarhed. Det kræver hjertets mod. Desuden er jeg optaget af vores medfødte kapacitet til selvregulering og selvhelbredelse.