Psykolog (overenskomst med den offentlige sygesikring )

Anne

Klinikfællesskabet, Toftebakken 2 G

annestahlschmidt@icloud.com

([ingen])

Stahlschmidt

3460 Birkerød

Psykolog fra Københavns universitet. Efteruddannelse: Energy and Consciousness (krops/psykoterapi), Marte Meo terapeut og supervisor, Somatic Expierience Practitioner, Theraplay Practitioner mfl.

Min primære interesse er arbejdet med relationer, de tidlige såvel som de relationer vi indgår i vores hverdag. Vores tidlige følelsesmæssige mønstre og relationer præger vores liv og hverdag som voksne. Mit fokus er på, hvordan vi som voksne kan komme ud af begrænsende mønstre og blive glade, tilfredse og mere tilstedeværende med os selv i vores forhold til andre mennesker.

Voksne og unge

Engesk

Jeg har gennem de sidste 28 år arbejdet som psykolog indenfor forskellige områder og herunder: Arbejds- og miljømedicinsk (voksne med stress/belastning/angst/depression). Siden 2000 har jeg arbejdet indenfor adoptionsområdet med undervisning og rådgivning af kommende adoptivforældre og voksne adopterede. Fra 2007 har jeg haft privat praksis med fokus på unge, voksne og familier primært inden for adoptionsområdet. Fra 2016 overenskomst med den offentlige sygesikring

Relationer. Selvindsigt. Tillid til egne ressourcer. Bevisthed om begrænsende mønstre. Større glæde og livskvalitet.