Gestaltterapeut

Kragelund

2830 Virum

www.conniekragelund.dk

Somatic Experiencing Practitioner (2010) samt div. kurser i tilknytningsformer og i karakterstrukturer, Exam. Krop/gestaltterapeut (5 årig uddannelse i individuel og parterapi)(1992), Dybdeterapeut (2001), Cand.med.vet. (1989)

Individuelle forløb: "7 trin til kærligheden", hvis du vil ha' kærlighedslivet til at lykkes: At få en kæreste og/eller at skabe et lykkeligt parforhold, samt at hele kærestesorger. De 4 tilknytningsmønstre: Heling af de 3 utrygge, så du kan komme (mere) ind i den trygge tilknytningsform. Eksistens, selvværd, traumer og stress Du kan uforpligtende tilmelde dig nyhedsbrev på www.conniekragelund.dk og få små artikler og tip tilsendt hver 2. uge

Voksne

Engelsk, svensk, norsk

Privat praksis siden 1992. Afholdt over 40 kurser bla. i at styrke selvværdet og få succes i kærlighedslivet. Desuden en del foredrag. Har udgivet bogen: "Kærlighedens vildveje". Samt skrevet "7 trin til kærligheden - Elsk dig selv" og "7 trin til kærligheden - klar til kærligheden"

Kærlighed, relationer og tilknytning! Kærligheden til os selv og imellem os. At leve i nuet ud fra hvem vi autentisk er Samarbejde mellem hjerte og hjerne (kærlighed, synergi og energi)